Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
Inspektor w Dziale Administracyjno-Gospodarczym.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:
- prowadzenie spraw personalnych pracowników Ośrodka, realizacja spraw związanych ze stosunkiem pracy, prowadzenie spraw z zakresu przepisów pracy,
- prowadzenie spraw związanych z ponoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników Ośrodka.
Wymagania konieczne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych – t.j . Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe/średnie, staż pracy 3/ 5 lat, w tym 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze ds. kadrowych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego – dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- podpisane oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,
- osoba wybrana do zatrudnienia zobowiązana będzie do przedstawiania oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego – jeżeli dotyczy,
- podpisana klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zgodnie z art.4 ust.11 RODO udzielam zgody dobrowolnie, oraz że zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie. ”
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na n/w adres w terminie do dnia 31 stycznia 2024 roku.
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie osobiście lub za pośrednictwem poczty kompletu dokumentów na adres:
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
ul. Falęcka 10, 02-547 Warszawa
z dopiskiem na kopercie: Inspektor w Dziale Administracyjno-Gospodarczym